Budgettips gånger två

Jag är nog egentligen en sån där person som inte har någon riktig inredningsstil. Eller i alla fall så vet jag inte vilken det skulle vara... Det känns som att jag är ganska spretig och blandar hejvilt. Det bästa (och roligaste) tycker jag är att blanda gammalt med nytt, billigt med dyrt och svartvitt med färgglatt.
 
Och som den västgöte jag faktiskt är, blir jag ju såklart väldigt nöjd när jag kommer över något som är både snyggt OCH billigt. Halleluja liksom! Så här kommer två heta tips från mig till er;
 
Toksnygga sängkläder, 59kr/set från Netto(!).
 
Svartvit plastmatta, 199kr från Rusta.
 
 (bilder: maddes färg och form.)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror att det blir bäst så, att blanda hejvilt med allt man gillar. Inte tänka så mycket på vad som är trendigt och inne utan bara följa hjärtat.

Svar: Kan inte hålla med mer alltså! ;)
maddes färg och form

2014-04-10 @ 21:04:07
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0