Max 6 månader

Alltså herregud. Max är redan 6 månader och jag fattar inte vart tiden har tagit vägen. Alla har alltid sagt till en att man ska njuta av bebistiden för att den går så fort, och nu fattar jag verkligen vad dom menar... 
 
Denna veckan har varit och kommer att vara full rulle då vi har välkomstfest för Max på lördag. Det är mycket som ska fixas och trixas, och framför allt bakas! Som tur är så ska svärmor och min vän Cicci fixa smörgåstårtorna, för det där är inte alls min grej... 
 
Jag tänkte göra mitt bästa för att komma ihåg att fota här hemma innan kalaset börjar, så att jag kan visa dekorationerna och så! Har köpt en hel del fina grejer, bland annat lite från Mokkasin.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, hjälp vad tiden går fort. Så söt & fin han är. Trevlig helg, kram

2013-02-22 @ 12:01:12
URL: http://www.stylinghouse.blogg.se
Postat av: Louise

Hej, du har en award att hämta hos mig :) trevlig onsdagskväll kram

2013-02-27 @ 20:40:13
URL: http://stylinghouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0