Klippans Yllefabrik

bild från Rum21


Jag har alltid älskat Klippans fina filtar och har väl sedan länge tänkt att jag vill köpa en fin filt i bra kvalité till mitt framtida barn.

Nu ligger han här i min mage och väntar på att få se dagens ljus. Och jag har bestämt att han ska få en grön "Pongo" att viras in i den dagen han känner sig redo att komma ut till oss, för den är så himla fin!

Och jag kan för övrigt meddela att vi numer är stolta ägare till en orange Brio Happy, den var hur fin som helst! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi ja den blev så fin! Jag beställde den och var så rädd att den inte alls skulle bli bra men vi var så nöjda! :) Ja en Jabadabado bil är det, självklart ska er lille goding ha en när han blir större! ;)

2012-05-29 @ 20:03:23
URL: http://linamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad skönt att vagnen var fin, underlättar ;)

2012-05-29 @ 22:43:19
URL: http://stylinghouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0