Svintohår no more!


Jag har läääänge haft problem med mitt torra trista hår. Jag har provat en massa olika budgetshampon från Ica, flera olika från apoteket och en hel del dyra från frisören. Och inget har fungerat. Min sista utväg blev att prova Redkens "All soft" som jag bara har hört bra om, och idag var det minsann premiär! Dock är det liiiiite för tidigt för att säga om det var bra eller ej, men inpackningen var i alla fall ljuuuuuvlig!

Sedan slank det även med lite glansserum och värmeskydd från Tigi som doftar godis, mums!

Kommentarer
Postat av: Malin

Då MÅSTE du prova maroccan oil! Det är underbart!

Har tipsat många om det och nästa alla har blivit frälsta.

En kvinna med hästman till hår sa att hennes hår aldrig har varit så lent!

De ligger på 300kr men är väldigt drygt!

:)

2012-03-01 @ 00:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0