Min nya blogg

Ja, jag tyckte alltså att det var dags att ändra mitt bloggnamn. Jag har länge känt att jag ville ha ett bloggnamn som förknippades med just inredning, därför valde jag nu att byta från madelajjn till maddes färg och form. Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas lika bra här som på min gamla blogg, för det enda som kommer att vara annorlunda är just bloggnamnet.

Följ min nya blogg med Bloglovin'

Självklart vore jag jättetacksam om alla mina gulliga läsare som följer mig på Bloglovin' hade lust att lägga till mig på nytt!

Kommentarer
Postat av: åsof

Dej överger man inte i första taget bara för du byter namn ;-)

2011-10-24 @ 23:53:40
Postat av: maddes färg och form

härligt att höra åsof! :D

2011-10-25 @ 08:59:36
URL: http://maddesfargochform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0