iMacen har gått in i väggen...

bild lånad från Apple


Förra veckan började vår iMac strejka rejält. Så vi fick helt enkelt skicka in den på lagning. Nu har jag gått runt och varit supernervös för att det inte ska gå att rädda allt som finns på hårddisken, men det veeerkar som det ska lösa sig! Har vi tur så får vi tillbaka den denna veckan.

Detta innebär alltså att jag varken har tillgång till Photoshop eller alla min bilder eller inspirationsmappar.

Så om ni tycker att det börjar bli tråkigt med alla bilder från nätet (för det tycker faktiskt jag själv), så vet ni vad det beror på i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Oj, hoppas att den blir bra!!

2011-11-09 @ 19:51:52
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag läser Inredning och butikskommunikation, en blandning av design och företagsekonomi kan man säga! Jag har ett halvår kvar, så jag håller ut :)

Vad roligt att du har planer på en egen butik. Det skulle jag också kunna tänka mig i framtiden. Tänk att få äga en butik full av saker man själv älskar!!

2011-11-10 @ 11:10:27
URL: http://hannasinspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0