Tvåbarnsföräldrar

Just det ja. Jag bara tog för givet att alla redan vet tack vare Instagram att vi ska få en till familjemedlem i början på april. Men så kom jag precis på att alla kanske inte följer mig där ju! Men så är det i alla fall, och nu är det inte så himla långt kvar faktiskt men det börjar bli lite tungt. Och jag har myyyycket sammandragningar (har haft det i många många veckor)! Får en liten känsla av att jag kanske slipper gå över tiden denna gång, och det hade ju varit fantastiskt skönt! 
 
Jag lägger upp ett litet kollage med Instagrambilder från 2013, där pyret finns på bild i mitten. Och vi vet inte vem det är där inne ännu, hen ville inte visa upp alls på ultraljudet så vi får oss en överraskning istället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0