Badrumsrenovering och inspo

Just i detta nu håller vi på att renovera badrummet. Egentligen hade vi inte tänkt göra något förrän till sommaren, men när den gamla plastmattan som har legat där sedan 70-talet gick sönder innan jul så fick det ske lite snabbare än vi tänkt... 
 
Kombon småbarn+gravid+renovering är sisådär måste jag erkänna. Det funkar okej, men inte mer än så! Kan knappt bärga mig tills detta över, och den roliga biten med piff och sånt är kvar. Mina Marimekkohanddukar kommer trivas som fisken i vattnet i det nya badrummet, för i ett aprikos/beiget badrum så kom de knappast till sin rätt. Jag har tänkt visa före- och efterbilder när det är färdigt, för än så länge är det bara kaos.
 
Under tiden passar jag på att dregla över bilder på riktigt snygga badrum som jag har på min Pinterest. Absoluta favoriten måste bli DoreDoris ljuvliga badrum med det svartvita golvet och färgglada detaljer. Älskar att elementet är rosa!
 
 
(bilder från min Pinterest)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0