Hallå där!

Det råkade visst bli en liten bloggpaus... Som ni säkert kan gissa så är det full rulle att vara hemma med en liten kille på dagarna, så tiden för bloggen finns liksom inte alltid.
 
Sen ska jag ärligt säga att jag inte har haft någon direkt inspiration heller för den delen. På senare tid har jag tröttnat på mitt bloggnamn och att blogga på blogg.se. Jag skulle vilja ha en helt egen sida och köpa en snygg design av någon duktig människa och komma på ett grymt bloggnamn som skulle passa som ett framtida butiksnamn. Svårt det där alltså! Har ni några tips?
Jag har även varit sugen på att köpa "Bloggskolan" som Frida (Trendenser), UnderbaraClara och Annakarin Nyberg har gjort. För att utvecklas lite som bloggare liksom.
 
Nåväl, jag lär väl ha denna bloggen ett tag till gissar jag! Jag tänkte hur som haver slänga upp lite snygga bilder på ett hem jag såg inne hos Alvhem förut idag, så håll utkik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0