Fysiska instagramfoton!

 

Jag har länge stört mig på att alla foton jag tar bara ligger på datorn/hårddisken och skräpar till ingen nytta. Det är ju ändå något visst med att verkligen bläddra i ett riktigt album!

I alla fall så slog jag slag i saken och slängde iväg en beställning på en maaaassa foton på Fuji, däribland en hel del Instagrambilder. Måste säga att jag blev supernöjd med resultatet! Älskar att jag kunde välja att ha en vit ram på just dom bilderna. Och vet ni? Dom kostade bara ynka 0,75kr styck, tips tips!


 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken toppenide! Kul att titta på fysiskt :)

2013-01-09 @ 20:33:26
URL: http://www.stylinghouse.blogg.se
Postat av: naddie.

Jättefint! Vart någonstans framkallade du dessa? Har själv en drös med bilder på instagram som gärna hade fått bli fysiska bilder :) kram!

Svar: Jag framkallade dom på fujidirekt.se, billigt och bra! :) Hoppas det blir bra! Kram till dig!
maddes färg och form

2013-02-01 @ 19:43:49
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0