Pantone Espresso


Igår fick jag och fästmannen den stora äran att ta över min fasters mindre espressomaskin, då de har en annan större som de använder. Det kunde inte blivit mer lägligt än så, för vi har pratat om att faktiskt köpa en. Och det bästa av allt, det finns bara en enda knapp på maskinen så vilken idiot som helst kan använda den, haha!

Och nu till det angenäma "problemet". Vi har ju inga riktiga espressomuggar! Så tillfälligt får vi använda ett par glöggmuggar men jag har ju länge suktat efter Pantones fina espressomuggar... Antingen så köper vi några själva, eller så passar jag på att önska mig när jag fyller år till sommaren : )

Finns att köpa på grandpa.se eller alltikok.se.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Riktigt snygga muggar, såna måste du ha!! :)

Kraam

2012-03-06 @ 09:23:54
URL: http://liteominredning.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0