Måndag


Jag inbillar mig att jag blir på bättre humör om jag äter min frukost ur fint porslin. Och jag tror faktiskt att det fungerar! Det finaste jag har är nog mina tekoppar och assietter från Anna Kraitz, och tätt därefter hamnar mitt Iittalaporslin.

På något sätt verkar det dessvärre som att jag har blivit förkyld, igen. Två gånger inom loppet av två veckor. Det började förra veckan med halsont, och i helgen bröt det hela ut. Och trots flera timmars sömn känner jag mig ändå helt klubbad.

"Tur" att jag jobbar sent idag så jag fick mig lite sovmorgon i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Louise

Usch!! Min förkylning har oxå varit envis :(

Krya på dig kram

2012-04-16 @ 22:35:45
URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Fiiina!!! Tror säkert man blir gladare av fint porslin! :)

Krya på dig! Kram!!

2012-04-16 @ 23:18:45
URL: http://liteominredning.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0