Ännu mera ögongodis...

bilder lånade från Hemnet


Då och då kör jag ett så kallat "Hemnet-race". Det innebär att jag verkligen går igenom hela Hemnet från topp till tå. Hela Sverige. Jag har en del kvar, men idag började jag från tårna så att säga, alltså i Malmö.

I hemmet ovan plockade jag ut det som jag själv tyckte var snyggast. Jag vet inte vad det är med mig och gamla kök, men jag börjar gilla det mer och mer.
Det gula golvet och de färgglada Vitrastolarna blev verkligen en "perfect match" i mina ögon! I vardagsrummet föll jag för de färgglada kuddarna i soffan och den gröna tavlan med kossan på. Och köket vet jag inte. Jag bara gillade allt!


Är ni lika stora Hemnet-nördar som jag?

Kommentarer
Postat av: Henrik Nordell

Alltid roligt att göra om sina rum :)



Är du i Stockholm den 11-13 november (nu i helgen) ? Missa då inte Retromässan på Munchenbryggeriet. Jag kommer att stå där och ställa ut. Läs om förberedelserna i min blogg.

2011-11-09 @ 09:40:43
URL: http://antikasaker.blogg.se/
Postat av: Martina C

Jag älskar med Hemnet!!! :)



Jag tycker du skall prova att måla en sådan tavla själv, den med kossan på :)

2011-11-09 @ 10:56:09
Postat av: Jenny

Det börjar bli läskigt det här. Din och min stil är näst intill identisk.

Så du har ju helt klart bra smak ;)

2011-11-11 @ 12:25:53
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Jag är verkligen hemnet-nörd. Galet!

2011-11-11 @ 22:54:52
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0